Polar bears
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Snowstorm !

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Milco
Leader / Admin
Milco


Geslacht IJsbeer : Snowstorm ! 244356t
Aantal berichten : 206
IJsberenprofiel
Leader: I'm the leader of my group.
Leeftijd: 4.5 years.
Partner: I love you but do you still love me ?

Snowstorm ! Empty
BerichtOnderwerp: Snowstorm !   Snowstorm ! Emptyvr 28 dec 2012 - 23:15

Milco was rustig op weg naar zijn geliefde Inkrocks toen het begon te sneeuwen. Eerst voelde hij een vlokje op zijn witte pels neerdwarrelen, daarna 2, daarna wel een stuk of tien. Wind loeide op uit alle kanten. Hij besloot dan maar rap naar de Cave te gaan waar hij kon schuilen. Hopelijk waren er niet al te veel ijsberen onderweg naar ergens of op jacht, zoveel konden er niet in. Toen de Cave in zicht kwam, kon hij haast niets meer zien. Dit was een sneeuwstorm, hij hoorde een koude bries in zijn oren loeien en hij zag sneeuw overal vliegen. Maar hij volgde zijn instinct en rap was hij bij de Cave. Hij ging naar het achterste stuk in de grot omdat het voorste stuk ook al met sneeuw was bedekt. Daar ging hij zitten, wachten totdat het voorbij was en om zich een beetje te laten opdrogen.

+ Appleblossom
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polarbears.actieforum.com
Appleblossom

Appleblossom


Geslacht IJsbeer : Snowstorm ! 351h3ly
Aantal berichten : 34
IJsberenprofiel
Leader: Milco
Leeftijd: 3
Partner: x

Snowstorm ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowstorm !   Snowstorm ! Emptyvr 28 dec 2012 - 23:44

Stap voor stap liet ze zich mee sleuren met de wind. Wat was het toch koud, ze had wel een dikke vacht maar binnenin bevroor ze. En dat was niet het enige, ze was moe, vreselijk moe. Al die dagen had ze niet één keer kunnen rusten. De hele tijd maar jagen op allerlei prooi voor de Group. Maar als zij een loner was had ze het toch niet gered dus wat zeurde ze nou eigenlijk? Ze schudde haar kop en keek naar de lucht. Dikke witte stippen kwamen op haar af. Het ging van langzaam steeds sneller en sneller. Ze voelde een harde wind die haar bijna deed omvallen. Ze probeerde steeds sneller stappen te zetten richting de Cave, een goede schuilplek hier in de buurt. Uit alle kracht raakten haar poten de witte ondergrond aan. Ze had bijna geen energie meer. In ieder geval niet genoeg om door te lopen tijdens deze sneeuwstorm. ''Help!'' Ze schreeuwde zo hard ze kon. Maar zelf kon ze wel verwachten dat hier nu weinig ijsberen te vinden waren. Ze schuilde vast allemaal in het kamp. ''Help, ik red dit niet.'' Ze sloot haar ogen zodat de sneeuwvlokken deze niet konden bereiken. Haar passen werden steeds langzamer totdat ze stil stond. Harde windvlagen kwamen op haar afgestormd. Wat moest ze nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Milco
Leader / Admin
Milco


Geslacht IJsbeer : Snowstorm ! 244356t
Aantal berichten : 206
IJsberenprofiel
Leader: I'm the leader of my group.
Leeftijd: 4.5 years.
Partner: I love you but do you still love me ?

Snowstorm ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowstorm !   Snowstorm ! Emptyza 29 dec 2012 - 9:00

Milco zat nog steeds warm en knussjes in de Cave, hij ging even kijken hoe het was met de Snowstorm. Maar toen hij daar aankwam, zag hij nog een hardere storm dan hij daarstraks gezien had. Hij besloot net terug naar vanachter de grot te gaan, toen hij een piep door de wind heen hoorde. Was dit een illusie, of was dit iets anders ? Na even twijfelen besloot Milco uit de grot te gaan, als er iemand in nood was, was het zijn verantwoordelijkheid die er uit te gaan helpen. Hij hoorde weer geluidjes, hij baseerde zich daarop en liep met zijn neus die snuffelde voorop. Hij rook iemand van zijn Group, maar wist niet wie. Het werd steeds moeilijker te lopen, ook omdat hij niet meer zag dan wit. Dan zag hij iets bewegend, hij stormde er naar toe en vanaf een meter of 400 herkende hij Appleblossom. Hij wist niet wat er met haar aan de hand was, maar het was blijkbaar niet iets goed. Sneller, en sneller, en sneller, liep hij naar haar toe terwijl hij riep ; "Appleblossom, hou nog even vol, ik kom eraan.", hij hoopte dat zij hem had gehoord, toen hij alsmaar dichter kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polarbears.actieforum.com
Appleblossom

Appleblossom


Geslacht IJsbeer : Snowstorm ! 351h3ly
Aantal berichten : 34
IJsberenprofiel
Leader: Milco
Leeftijd: 3
Partner: x

Snowstorm ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowstorm !   Snowstorm ! Emptyza 29 dec 2012 - 20:56

"Appleblossom, kom eraan!'' Door de wind was de stem nauwelijks te horen. Maar ze herkende het meteen. Milco was in haar beurt. De witte vlek werd steeds groter totdat 'ie nog een paar meter van haar afstond. ''Ik heb geen energie meer, de wind is te sterk voor mij.'' Ze was al wel 3 hele jaren maar zelf had ze de kracht niet meer om door deze sneeuwstorm te kunnen lopen. Ze deed een poging om een paar stappen dichter bij Milco te komen. Ze schoof haar ene poot naar voren maar dat was echter alles. Ze bekeek haar poten die je nu nauwelijks door de witte vlokken kon zien. ''Milco, ik heb het koud.'' Ze voelde zich ineens heel raar en viel weer bijna om. Maar door de wind werd ze direct terug gekaatst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milco
Leader / Admin
Milco


Geslacht IJsbeer : Snowstorm ! 244356t
Aantal berichten : 206
IJsberenprofiel
Leader: I'm the leader of my group.
Leeftijd: 4.5 years.
Partner: I love you but do you still love me ?

Snowstorm ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowstorm !   Snowstorm ! Emptyzo 30 dec 2012 - 21:53

Milco stond bij Appleblossom. Ze hijgde een beetje. ''Ik heb geen energie meer, de wind is te sterk voor mij.'', zei ze. Milco wou voorstellen om terug naar het kamp te gaan, maar als ze geen energie meer had. Hij kon haar toch onmmogelijk gaan dragen. In het kamp was er trouwens toch geen hol voor haar. "Milco, ik heb het koud.", zei ze opeens. Wat ? Hoe kan dat ? Een IJsbeer die het koud had ? De natuur had hen toch een dikke witte pels gegeven tegen koude, sneeuw en regen ? Maar hij bedacht dan dat Appleblossom nog niet zo oud was. Ondanks dat wrijfde hij zijn vacht even tegenover de hare. ''Laten we maar naar de Cave gaan, heb je daar genoeg energie voor ? ", vroeg hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polarbears.actieforum.com
Appleblossom

Appleblossom


Geslacht IJsbeer : Snowstorm ! 351h3ly
Aantal berichten : 34
IJsberenprofiel
Leader: Milco
Leeftijd: 3
Partner: x

Snowstorm ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowstorm !   Snowstorm ! Emptyzo 30 dec 2012 - 23:21

Ze voelde het warme lichaam van Milco tegen de hare. ''Laten we maar naar de Cave gaan, heb je daar genoeg energie voor?" Ze keek hem hoopvol aan. ''Met jou wel Milco.'' Ze sloot haar ogen en raapte al haar kracht op om door te lopen. Langzaam kwam de grot dichterbij, bijna, bijna. Na nog een paar minuten stond ze binnen naar buiten te kijken. ''Ik snap niet waarom ik het koud had. Vanochtend heb ik wel in het water gelegen. En de temperatuur ervan word tijdens de winter niet beter. En dan nog die wind en die sneeuw, mijn vacht is er nog steeds niet dik genoeg voor denk ik.'' Met haar mond probeerde ze wat sneeuw van haar af te schuiven. Ze begon het al wat warmer te krijgen wat fijn was. Ze ging zitten op een soort grote steen en schoof met haar poten er over heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Snowstorm ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snowstorm !   Snowstorm ! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Snowstorm !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Polar bears :: Territories :: Rapid Hunters Territory :: Cave-
Ga naar: